Antti I


Olit lähtenyt jälkeen riidan.Ymmärsit minua huonosti, kiivastuit hiljaisuuteeni ja lähdit. Jokainen lähtösi oli minulle viimeinen, jokainen lähtösi sai minut särkymään.

Olin itkenyt lähtöäsi koko yön, olin voipunut ja kyyneleet jo loppuneet. Seisoin hiljaa suihkussa, seinää tuijottaen, lämpimän veden hyväillessä uupunutta kehoa, itkusta väsyneitä silmiä. Kuulin oven avautuvan selkäni takana ja ennen kuin ehdin reagoida, tunsin vahvat kätesi ympärilläni. Painoit pääsi olkaani vasten ja kuiskasit anteeksipyynnön korvaani. Huokaisin, ja nojauduin sinua vasten. Tuoksuit huumaavan hyvälle. Tartuin käteesi ja ohjasin sen kostealle pillulleni. Kosketit klitoristani ja työnsit kaksi sormea sisääni. Voihkaisin.

Toinen käsi vyötäisilläni, toinen käsi liikkummassa pillullani. Työnsit kahta sormea sisääni hitaasti. Voihkaisin jokaisella työnnöllä. Hyväilin himon kovettamia nännejäni, sinä imit korvalehteäni, kaulaani. Siirsit sormet klitorikselle, pyörivin, nopeutuvin liikkein veit minua kohti huippua. "Tule vain kulta", kuiskasit korvaani minun käydessä yhä kovaäänisemmäksi.

Upotin kynnet käteesi, kun orgasmi vavisutti kehoani. Pidit kätesi tiukasti minussa kiinni ja sormesi sisällä sykkivässä pillussani. Huokaisin ja painauduin vasten sinua.

Käänsit minut ympäri ja suutelit, kiivaasti ja kiihkeästi. "Mun kyrpä haluaa sua", sanoit katsoen silmiini. Hymyillen aloin riisua märkiä vaatteitasi, yksitellen paitasi napit. Nuolaisin huuliani. Hyväilin vartaloasi, kuljetin käteni farkkujesi etumukselle ja tunsin kovan kyrpäsi. Suutelin sinua, näykkäsin huultasi ja laskeuduin polvilleni eteesi. Avasin farkkujesi vyön ja napit, riisuin housusi, bokserisi ja sukkasi. Katsoin silmiisi, kun tartuin isoon, kovaan kyrpääsi ja otin terskan huulteni väliin.

Nuolin terskaa, kiersin kieltä sen ympärillä kiusoitellen. Otin kyrpäsi kokonaan suuhuni, imin kovaa. Huokaisit. Nuolin pallejasi, imin niitä äänekkäästi, samalla runkaten ihanaa kyrpääsi. Siirryin taas terskan kiusaamiseen kielellä, välillä otin sen suuhuni ja imin. Upotin kyrpäsi taas hitaasti kokonaan suuhuni, uudelleen ja uudelleen, kunnes kuiskasit haluavasi naida minua.

Olin kontillani edessäsi, kovalla lattialla. lämpimän veden valuessa selkään. Tulit taakseni, ohjasit kovan kyrvän pilluuni ja työnnyit rajusti sisään. Huusin nautinnosta, Työnnyin sinua vasten ja sinä nait minua rajusti. Pidit lanteistani kiinni ja survoit ihanan kyrpäsi kerta toisensa jälkeen sisääni. Siirsit jalkani vierekkäin ja kyrpäsi tuntui isommalta pillussani. Laukesit huutaen sisääni.

Käänsit minut selälleni ja nuolaisit pilluani. Levitit sormilla klitoriksen esille ja nuolaisit sitä. Toisen kerran, kolmannen. Nuolit minulle orgasmin, nuolit valuvaa pilluani.

Nostit minut syliisi. Pidit lähellä tovin ja suljit suihkun. Nousit ja puit minulle kylpytakin. Verhosit itsesi pyyhkeeseen ja kannoit minut sohvalle. Käperryin sen pehmään nurkkaan ja havahduin unesta, kun toit höyryän kaakaomukin eteeni. Tulit viereeni istumaan. Otin kuuman kupin käteeni, painoin pääni rintaasi vasten. Sinä silitit märkiä hiuksiani ja kuiskasit, kuinka rakastat minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti